Terug naar huis. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Terug naar huis. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Terug naar huis.

Blijf op de hoogte en volg Tine

26 November 2014 | Suriname, Paramaribo

Dinsdag 25 november, terug naar huis.
‘s Morgens om 9 uur werd ik bij tante Ingrid verwacht waar ik verrast werd met een boek waar foto’s van de kinderen in zaten en bij elke foto een persoonlijk verhaaltje van de kinderen.
Ook Ingrid had een lieve brief toegevoegd.
Na een hartelijk afscheid ben ik met de bus naar de stad gegaan, het is erg slecht weer wat erg jammer is want de Surinamers vieren vandaag ‘onafhankelijkheidsdag’.
Er is een militaire parade in Lelydorp en er zijn feestelijkheden in de palmentuin, daar stonden diverse souvenier- en eettentjes. Veel mensen lopen er traditioneel gekleed, erg mooi allemaal.
Nog gauw een foto van een paspop in een etalage gescoord, die hebben van die heerlijke stevige billen hier.
Met Joys nog wat gedronken en daarna met de bus terug naar huis.
Om half 4 stond de taxi klaar om me naar het vliegveld te brengen.
‘s Avonds om 9 uur de lucht in en ik heb geslapen tot de landing in Amsterdam, zelfs het ontbijt is aan mij voorbij gegaan, ik was dus heel snel thuis!
Op Schiphol stond Hans al met de beloofde rode roos te wachten en tot mijn grote verrassing stond Suzan er met een mooie ballon, ze zou me eigenlijk niet komen ophalen.
Een warm welkom thuis.

  • 26 November 2014 - 19:32

    Jack:

    Welkom thuis in dit koude kikkerlandje.

  • 26 November 2014 - 21:57

    Mike De Souza:

    Dat was werkelijk een goede reis en een geweldige ontvangst. Hier in Suriname zouden wij zeggen en nu heb jij "inhaal repetitie" :-)

  • 27 November 2014 - 08:47

    Sandra:

    Goedemorgen Tine,

    Alweer een beetje gewend aan de kou brrrrr.
    Leuk zo'n warm onthaal op Schiphol.
    Fijn dat je weer thuis bent.
    Hoor en spreken elkaar op de schilderles.


    Grts. Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tine

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 815
Totaal aantal bezoekers 20037

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 22 November 2015

Suriname deel twee

28 Oktober 2014 - 26 November 2014

Suriname

Landen bezocht: