Bigiston -> Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Bigiston -> Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Bigiston -> Paramaribo

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

04 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Om 6 uur met de boot terug richting Paramaribo. Afscheid genomen van Dennis, hij gaat ons missen zegt hij, Ruben vaart met ons mee. Het is heerlijk op de boot, de zon is nog niet op en er staat een zacht windje. John de bootsman gaat in Frans Guyana zijn vis verkopen en wij wachten op de uitgifte van de nummers voor de bus. Het is nog steeds niet duidelijk hoe laat de bus komt en vertrekt op zondag.
Er worden tijden genoemd van half 9 tot half 1 ‘s-middags.
Om 7 uur in Albina en we wachten tot 9 uur bij het "busstation", een hokje met een bankje ervoor.
Je moet blijven zitten want als ze nummers gaan uitdelen zijn we misschien te laat. Inmiddels moet ik ook plassen en na 3 broodjes pindakaas besluiten we toch met een taxi naar Paramaribo te gaan, 9 uur weggereden en om 12 uur waren we weer terug in ons huisje.
Ook weer fijn, airco aan en gedoucht en we hebben weer wifi, ook heel fijn. We proberen de achterstand op de blog snel in te halen.
Gebeld met mijn mannen en de wasmachine aangezet.
De rest van de middag gewerkt aan ons blog onder het genot van een borrel.
Met Myrna afgesproken bij bar Zuid waar we lekker pizza gaan eten en overleggen wat we morgen gaan doen.
Laat thuis en moe maar voldaan naar bed.
Wil nog even mijn schone zus Hanny feliciteren met haar verjaardag gisteren. Het is gezellig geweest hoorde ik van Hans en Sander.
Welterusten

• 04 November 2015 - 21:34

Corla:

Lieve Tine,

Wat heb je toch weer veel werk verricht en wat moet dit een ontzettend goed gevoel geven. Al die blije gezichtjes. En wat ziet die bibliotheek er professioneel uit! Chapeau voor jullie daar....

Geniet nog daar van het Surinaamse leven dan genieten wij hier van jouw verhalen.
    Liefs, Corla.

• 06 November 2015 - 15:19

Hetty :

Hoi Tine van daag vrijdag de 6 nov ik zit in de stoel jouw verslagen te lezen
    O Tine &thans en de andere wat ben ik trots op je jullie hebben zo te lezen al veel werk verricht super
    Nu moet ik eindigen wat een van mijn oppaskinderen is wakker geworden maar ik blij je zeker volgen Gr dikke knuffel tot hoors

• 06 November 2015 - 20:48

Til:

Hoi Tine, wat ontzettend leuk om te lezen wat je allemaal beleeft .
    Fijn dat de bibliotheek nu klaar is. Een heel karwei, maar t is je toch maar gelukt!
    Je mag trots zijn,.
    We blijven je volgen.