Schoenen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Schoenen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Schoenen

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

08 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Vanmorgen (7-11) de kinderen bij mama Joyce opgehaald om sportschoenen voor ze te gaan kopen. Met de auto’s van Myrna en Tom gereden en daar pasten we allemaal in!
De winkel was meteen vol, er werden schoenen uitgezocht en gepast, maar er was niet voldoende in voorraad dus zijn we naar een andere winkel gegaan. Uiteindelijk zijn bijna alle kinderen met een schoenendoos in een eigen plastic zak naar huis gegaan. Hoe gaaf is dat! Enkele kinderen zijn nog niet geslaagd, daar gaan we komende week nog mee op pad.
Voor iedereen nog een paar sokken erbij en het setje is compleet.
Thuis allemaal blije gezichtjes en alle schoenen werden elkaars schoenen bekeken.
Namens deze kinderen wil ik wederom al onze sponsors bedanken, het geld is goed besteed.
Naar de kathedraal Petrus en Paulus geweest waar een graftombe staat van Peerke Donders, geboren in Tilburg.
‘s-Middags naar het kinderhuis Sanathan Darm geweest waar het heel stil was, alle kindjes waren een dagje uit.
Hans heeft naar een aantal kapotte computers gekeken en hij heeft er een aantal kunnen maken.
Als afsluiting van de twee weken samen met Hans hebben we samen met Myrna echt Surinaams gegeten.
Terug naar ons huisje en gewacht op de taxi die Hans naar het vliegveld brengt.
We hebben samen twee gezellige weken gehad waarin we hard gewerkt hebben.
Danki Hans

• 08 November 2015 - 19:51

Hetty:

Hè Tine
    O wat jammer dat Hans weer naar huis gaat maar zo te lezen heeft hij heel wat werk verricht mooi om te lezen van die sportschoenen ik zie die gezellige snuitjes voor me als ik dat verslag van je lees
    En dat moet ook mooi zijn die excursies met de dolfijnen die dieren zijn net mensen
    Nou Tine jij doe weer veel goed werk daar .geniet lekker van die lieve kids dikke knuffel en tot hoors Gr

• 08 November 2015 - 22:30

Sandra:

Hoi Tine wat gaat de tijd toch snel alweer twee weken om.
    Wel twee hele mooie weken met heel veel blijde gezichten.
    Tine fijn om te lezen dat het geld ook inderdaad bij diegene
    terecht komt voor wie het bestemd is.
    Dit moet je toch een goed gevoel geven.
    Geniet nog maar van de komende weken.

Grts. Sandra