Laptop - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Laptop - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Laptop

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

13 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Vandaag 12 november hebben we sportschoenen gekocht met Pria en Tirsa, twee “dames” die bij mama Joyce wonen. We hebben gelukkig mooie schoenen kunnen vinden en ze zijn er erg blij mee!
Bij kinderhuis "Mijn Zorg" hebben we de zeiltjes voor de ledikantjes, onze grote beer voor op de babykamer en de geplastificeerde poetsposters gebracht. Van de posters van vorig jaar hadden ze alleen nog de A4 copietjes die inmiddels erg vies geworden waren.
Alle kleintjes even geknuffeld en kennis laten maken met hun nieuwe kamergenootje: "beer".
Daarna naar tante Ingrid gegaan. Bernando zat al op ons te wachten, blij natuurlijk met zijn laptop. Aangezet en hij werd van alle kanten bekeken, komende week wordt er programmatuur op gezet door een jongen van de universiteit. Ludo, de laptop heeft een goeie bestemming gekregen.
Elia, een van mijn kleine vriendjes van vorig jaar, was ook wakker en we vinden het erg leuk elkaar weer te zien.
Met Myrna een hapje gegeten om deze dag af te sluiten.

• 14 November 2015 - 10:25

Til:

Hoi Tine, het kwam er de afgelopen dagen niet van, maar nu heb ik al je reisverslagen/avonturen gelezen.
    Hoe geweldig wat je allemaal kunt doen daar!
    Je hebt het naar je zin, dat proefje uit alles wat je schrijft.
    Dank je wel voor je mooie verhalen.
    Til

• 14 November 2015 - 21:31

Sandra:

Hoi Tine,

Je lijkt wel Sinterklaas haha super joh om al die blijde
    gezichten te zien.
    Wat fijn en leuk dat alle spulletjes op de
    juiste plaats terecht komen.
    Tine je bent een echte topper maar dat wisten
    we al.
    Gezellig om je verhalen te lezen super.
    Fijn weekend Tine.

Grts. Sandra xxx