Ligzak - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Ligzak - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Ligzak

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

18 November 2015 | Suriname, Paramaribo

16 november, met Myrna op pad voor een ligzak voor de kinderen van “Betheljada”. Het kussen is erg duur maar de kinderen kunnen hier comfortabel op liggen en ze zijn goed schoon te houden. Aanstaande vrijdag is het 36 jarig bestaan van dit huis en een mooi cadeau voor deze gelegenheid. Morgenmiddag wordt het kussen bezorgd, precies op tijd.
De computers van de “Kennedy stichting” zijn nog steeds niet in gebruik. Ze hebben stekkerdozen nodig voor elke groep en hebben er zelf geen geld voor.
Ik heb nu voor elke groep een stekkerdoos gekocht, is dat probleem ook weer opgelost. De sponsorpot is nu echt leeg, veel wensen zijn vervuld en ik wil dan ook graag alle sponsoren bedanken voor hun bijdrage. Het is goed besteed, ik ben in ieder geval tevreden!
17 november, vanmorgen werd ik opgehaald door Mike en Sioesan. Zij is een nichtje van Lisan, een vriendin van mij, en Mike is haar man. Het was weer gezellig om ze terug te zien. Lekker gegeten natuurlijk en een bezoekje gebracht aan tante Greta, de tante van Lisan. Ik moet je de hartelijke groeten overbrengen van deze lieve mensen. Met een bakje eten voor morgen en een zak Manja's (mango's ) afscheid genomen van ze.

• 18 November 2015 - 22:37

Sandra:

Hoi Tine,

Vandaag weer geschilderd, gelachen, gepraat, gepauzeerd, en ga zo maar
    door was gewoon gezellig.
    Als het goed is iedereen er volgende week weer.
    Hoe simpel klinkt het voor iedere groep een stekkerdoos gekocht
    voor ons allemaal zo vanzelfsprekend maar daar blijkbaar niet.
    Hopelijk zijn de sponsoren zo enthousiast geworden na het lezen
    van je verhalen dat pot binnenkort weer gevuld gaat worden.
    Tine jij bent al helemaal ingeburgerd gezelligheid kent geen tijd.
    Geniet er nog van.

Grts. Sandra

• 18 November 2015 - 22:53

Lisanne:

Kan je niet een manja voor me brengen in je koffer? Nee grapje hoor, geniet ervan. Heeft Suzan je weer die pepere pindasaus meegegeven? Pas op bij de douane hiermee. Bijna weer tijd om terug te komen naar hier. Tijd goed besteedt. Mooie dingen gedaan voor de mensen daar