Aftellen.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Aftellen.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Aftellen..

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

20 November 2015 | Suriname, Paramaribo

19 november, vanmorgen met een boek in de hangmat.
Het einde van deze mooie reis komt in zicht, nog even genieten van het mooie weer en een goed boek.
‘s-Middags heeft Gérard mij opgehaald, Joyce is helaas ziek.
Met meneer Floor van het bedrijf "New Homes Development" en zijn vrouw Cobie zijn we gaan kijken naar een stuk grond waar de JA foundation een optie op heeft voor de nieuwbouw van het nieuwe huis voor "Mijn Zorg".
Daarna zijn we naar “Mijn Zorg” gereden, daar hebben we mevrouw Dams gesproken en de kinderen nog effe geknuffeld.
‘s-Avonds hebben we een gezellige avond gehad samen.

• 20 November 2015 - 22:56

Jack:

Geniet van de laatste momenten, tot volgende week en een veilige vlucht terug.
    Jack x

• 21 November 2015 - 14:19

Hetty:

Hè Tine
    Ja helaas komt er een tijd om terug te gaan je kunt terug kijken op al het mooi,s wat jullie weer voor elkaar hebben gekregen top voor al die mensen die dit zo mooi voor elkaar hebben gebracht
    Nou Tine ik wens je een hele goede terug reis en e.v.t. Zien we elkaar woensdag dikke knuf hetty

• 22 November 2015 - 12:46

Sandra:

Hoi Tine,

Ja ja Tine er is een tijd van komen maar ook een tijd van gaan.
    De tijd van gaan is nu aangekomen geniet nog eventjes
    na van die mooie tijd die je de afgelopen vier weken hebt gehad.
    Alles wat je gerealiseerd hebt met het sponsorengeld maar ook de
    Bilbliotheek die je hebt opgezet.
    Al met al kun je tevreden terugkijken.
    Zal je verhalen missen misschien tot volgend jaar.
    Goede vlucht terug.
    Tot op de schilderclub.