aftellen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tine Volkering - WaarBenJij.nu aftellen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

aftellen

Blijf op de hoogte en volg Tine

16 Oktober 2014 | Nederland, Tilburg

Over ruim 1 week is het zover, naar Suriname om vrijwilligerswerk te gaan doen.
Spannend en ik heb er heel veel zin in.
Momenteel bezig met de laatste voorbereiding, koffers inpakken.
Veel mensen hebben geld gestort waar ik veel mee kan gaan doen met de kinderen, daar ben ik erg blij mee.
Ik wil dan ook graag iedereen bedanken voor het sponsorgeld, kleding, spullen om te knutselen en alle ideeen die zijn aangedragen.

  • 16 Oktober 2014 - 13:01

    Kaat:

    hoi tine,
    Je reisverslag werkt goed hoor. Prima te lezen!!!
    Ik ga je "volgen" hoor.....

    Groetjes kaat

  • 16 Oktober 2014 - 14:35

    Ingrid Soeterboek:

    Tine, goede reis en veel succes in Suriname. Ik ga je volgen. Vanavond uit eten met Henriette en de andere (ex)collega's. Zou ook graag een bijdrage storten. Waar kan ik dat overmaken?

  • 17 Oktober 2014 - 20:53

    Ma:

    Hoi dochter, het aftellen is begonnen, volgende week drinken we samen nog een borrel op je vertrek. Geniet nog even van je gezin deze week! Tot zaterdag, liefs Ma Xx

  • 24 Oktober 2014 - 22:16

    Ira:

    Lieve Tine,
    Hele goede reis dinsdag. Ik kijk uit naar je verhalen. Geniet ervan.

  • 26 Oktober 2014 - 21:22

    Marja Van Beusekom:

    Hai Tine,
    Het is inmiddels zondagavond, dus nog ff en dan......een heel goede vlucht gewenst en veel genieten van je avontuur! Liefs, Marja

  • 27 Oktober 2014 - 22:19

    Jack:

    Zoals je ziet Tine, het werkt.
    Ik ben echt nieuwsgierig naar je ervaringen.

  • 28 Oktober 2014 - 01:00

    Rita:

    Hej Tine,

    Heel veel succes en plezier in Suriname!
    Gaat helemaal goed komen daar :-)
    Ik ga je zeker volgen.
    groetjes!


  • 28 Oktober 2014 - 13:19

    Corla:

    Vandaag de grote dag. Goede reis gewenst en tot gauw. Hoop snel iets van je te horen via deze site. lieve groet, corla

  • 28 Oktober 2014 - 14:13

    Janke Post:

    Hoi lieve Tinus, inmiddels hang je al in de lucht,nogmaals een goede reis toegewenst en een behouden aankomst!!!Een knuffel van de Postjes.

  • 29 Oktober 2014 - 09:30

    Monique:

    Hoi schone zus, goede reis gehad? Vandaag ga je dan eindelijk de kinderen ontmoeten. Geniet ervan en maak voor ons een paar mooie foto's van je knutsel projecten.

    Liefs x

  • 29 Oktober 2014 - 14:43

    Nora Wouters:

    Hoe is het gegaan vandaag ? X Ma

  • 29 Oktober 2014 - 20:16

    Rosemarie:

    Hoi Tine, inmiddels ben je in Suriname en heb je je eerste ervaringen opgedaan. Nogmaals veel plezier! Liefs, Rosemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tine

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 20115

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 22 November 2015

Suriname deel twee

28 Oktober 2014 - 26 November 2014

Suriname

Landen bezocht: