Aftellen - Reisverslag uit Stokhasselt, Nederland van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Stokhasselt, Nederland van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Tine

19 Oktober 2015 | Nederland, Stokhasselt

Het is bijna 25 oktober dan ga ik voor de tweede keer naar Suriname.
Dit keer als vrijwilliger voor de Jafoundation.
Gesponsord door heel veel mensen met kleding, speelgoed, linnengoed, computers, geld en veel boeken is mijn eerste doel een bibliotheek opzetten voor de school in het plaatsje Bigiston.
Deze spullen zijn afgelopen week al gearriveerd dus ik kan aan het werk.
Hans Oomen gaat 2 weken mee voor andere activiteiten in het dorp.
Hierna gaan we terug naar Paramaribo en ons tijd besteden aan activiteiten die in het teken van de kinderen zullen staan.
Via dit blog wil ik graag iedereen op de hoogte houden van de nieuwe avonturen in Suriname

• 19 Oktober 2015 - 18:05

Hans Oomen:

Laatste Inkopen aan het doen en dan ben ik er ook klaar voor

• 21 Oktober 2015 - 22:03

Jack Vrins:

Tine en Hans,
    Ik wens heel veel succes met fantastische missie. Ik ga jullie via dit medium in de gaten houden en kijk uit naar de leuke verslagen.