Verwendag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Verwendag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Verwendag

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

21 November 2015 | Suriname, Paramaribo

20 november, vandaag ben ik opgehaald door Tom en Peggy voor een dag vol van afwisselingen.
We zijn gaan zwemmen in een "echt " zwembad, heerlijk dat koele water! Opgefrist zijn we gaan eten bij “Ford Zeelandia” met een mooi uitzicht op de Suriname rivier, lekker met een biertje erbij.
Later in de middag zijn we naar het feestje ter gelegenheid van het 36 jarig bestaan van kinderhuis “Betheljada” gegaan. Alle bewoners waren beneden, er was een orkest, een kinderkoor én een hier bekende zanger. Lekker eten en drinken én een prachtige taart......het was echt feest!
In de avond waren we bij een opening van een expositie van een Surinaamse en een Nederlandse schilder in “Ford Zeelandia”. We waren er niet helemaal op gekleed, iedereen was op chique, maar dat mocht de pret niet drukken. Na het bekijken van de expositie zijn we naar bar Zuid gegaan voor een gezellige avond met Joyce, Gerard en om 12 uur een jarige Myrna.

Graag wil ik Tom en Peggy heel erg bedanken voor deze gezellige en leuke dag, ze hebben zo hun best gedaan voor mij!

• 21 November 2015 - 17:44

Corla:

Gezellig om je verhalen te lezen en je op deze manier te kunnen volgen.
    Geniet nog even van de warmte (letterlijk en figuurlijk) en de fijne mensen die je daar om je heen hebt.
    Alvast een goede vlucht terug. Lieve groeten van ons.

• 22 November 2015 - 19:55

Angélique:

Hallo Tine.
    Met wat n enthousiasme, energie, inzet en vooral liefde heb je de afgelopen tijd bij je geliefde kindjes doorgebracht. Echt grandioos ik ben dan ook zeer benieuwd naar je meerdere verhalen. Maar heb genoten van je geweldig geschreven verhalen. Ik wens je een hele fijne terugreis en geniet nog van je " laatste " uurtjes.
    Liefs van ons.