Handdoeken en slechte wasmachine - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Handdoeken en slechte wasmachine - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Handdoeken en slechte wasmachine

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

09 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Mijn huisje gepoetst en de nieuwe badhanddoeken voor de tweede keer gewassen voor mama Joyce, dan drogen ze lekker af.
Ik ben verbaasd over de slijtage van de handdoeken na twee wasbeurten. Dat verklaart ook alle pluisjes die vastzitten aan het andere wasgoed, de rafels hangen aan de handdoeken en nog twee keer wassen en de gaten vallen er in.
Ik hoop dat ze in de kinderhuizen andere wasmachines gebruiken.
Mezelf voorbereid op mijn mondverzorgingsproject morgen bij de Kennedy stichting, daarna op de fiets gestapt en zwembandjes gescoord voor dinsdag. Er zit nog geld in het sponsorpotje.
Langs mama Ingrid gefietst waar ik vorig jaar gewerkt heb maar daar was niemand thuis, komende week ga ik het nog een keer proberen.
Onderweg terug heb ik bij een "Warung" (Surinaams/Javaans afhaalcentrum) een fles Dawet (een rose drank van kokos) gekocht, heerlijk drankje is dat.
Even mijn richtingsgevoel kwijt maar met mijn Hollandse mond de weg naar huis teruggevonden. Het thuisfront op skype gezien en de rest van de dag wat gerommeld en gelezen in mijn hangmat…….relaxed!
‘s-Avonds heeft EasyRibs (bedrijf van Myrna en Danny) sate bezorgd, klinkt niet logisch maar was wel lekker.

Ik krijg veel lieve en leuke reacties op de stukjes van mijn blog en dat vind ik heel fijn en gezellig, ik ben er blij mee.
Dankie

  • 09 November 2015 - 19:27

    Angélique :

    Hallo lieve Tine.
    Jeetje wat een ontzettend mooie verhalen weer, geweldig leuk om te lezen en zo op de hoogte te blijven van jouw " leventje" daar bij jouw geliefde kindjes.
    Je droom de bibliotheek, waarover je zo prachtig vertelde, is dus werkelijkheid geworden.!
    Super de super, ik hoop dan ook dat de komende weken nog heel wat dromen uit mogen komen en je nog met heel je hart en ziel kunt genieten !!!!!
    Ik blijf je verhalen lezen en wens je nog een machtig mooie tijd toe !
    Enorm veel succes liefs,
    Angélique.

  • 09 November 2015 - 20:58

    Sandra:

    Hoi Tine,

    De laatste loodjes gaan nu in en sta je er wel alleen voor.
    Maar daar draai jij je hand niet voor om.
    Je week is alweer vol gepland.
    Vervelen doe je je niet na net lezen van al
    je verhalen.

    Tine heel veel plezier de komende tijd.

    Grts. Sandra



  • 11 November 2015 - 09:50

    Hetty:

    Hè Tine
    Zit even aan een lekker bakie koffie en zit gezellig jouw bloc te lezen
    Het is altijd gezellig om jouw Gezellige verhalen te lezen
    Wat leuk dat er mensen zijn die ook belangstelling hebben in jullie bijzonder werk dat jullie verrichten leuk dikke knuf xxx
    P.s. Tine kunnen jullie ook videobanden gebruiken zoals Disney en kerst en nog andere

  • 11 November 2015 - 18:58

    Jack:

    Wat leuk en fijn voor jou om te horen dat het weer zo goed bevalt. Het lijkt wel of dat jij je daar steeds meer thuis voelt. Leuk even de fiets pakken en lekker fietsen.
    Ik heb vanmiddag de 2e body vol geklodderd, ik stuur je wel een foto. Nog veel plezier, ik ga nu je volgende blog(s) lezen. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tine

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 20040

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 22 November 2015

Suriname deel twee

28 Oktober 2014 - 26 November 2014

Suriname

Landen bezocht: