Mama Joyce - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Mama Joyce - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Mama Joyce

Blijf op de hoogte en volg Tine

05 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Vandaag (3-11) terug naar de Kennedy stichting gegaan waar Hans zich gaat bezighouden met de computers. Met de container zijn dozen met kleding, linnengoed en speelgoed meegekomen. De kinderen zijn de afgelopen weken al blij gemaakt met deze spullen. Er zijn nog een aantal dozen waar we handdoeken en linnengoed uit halen waar we mama Joyce mee kunnen helpen.
Bij mama Joyce hebben we met hulp van de kinderen de bedden verzet zodat ze allemaal een bed hebben en we hebben alle bedden opgemaakt.
Het ziet er netjes uit als we weggaan. Hans is inmiddels klaar met de computers.
Er staan 2 fietsen van de jafoundation in Paramaribo en die hebben we opgehaald. Kunnen we wat rondfietsen hier. Bij Myrna thuis heerlijke spareribs gegeten.
Weer een mooie dag voorbij.

Graag wil ik: Jack Vrins voor de kleding, stichting “Zet” voor de computers en alle andere mensen bedanken voor al die mooie spullen. Het heeft een goeie bestemming gekregen, ze zijn er hier heeeeel blij mee!

• 07 November 2015 - 17:15

Sandra:

Hoi Tine,

Geweldig om jouw verhalen te lezen.
    Daar word ik echt vrolijk van.
    Zie al die blijde en tevreden
    gezichten al voor mij.
    Geeft je wel een goed en tevreden
    gevoel. Ook leuk om te lezen dat
    alle goederen op de juiste plek
    terecht komen.