Zwemmen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Zwemmen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Zwemmen

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

05 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Vandaag (4-11) zijn we gaan zwemmen met de kinderen van stichting Betheljada. In dit huis wonen meervoudig geestelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen.
Om half 12 vertrokken met twee busjes naar het zwembad en een uur lang heerlijk gepoedeld met ze, ze vinden het heerlijk dat kan je aan ze merken.
Na afloop een grote glimlach, daar doe je het toch voor!
In de middag naar hotel Torarica geweest en afgesproken dat we dinsdag met de kinderen van mama Joyce mogen zwemmen. Bij bar Zuid mogen we na afloop frietjes met kroketjes komen eten……..en alles gratis hè, super gaaf.
Mama Joyce op de hoogte gebracht van onze plannen en ze was helemaal in haar nopjes.
Morgen voor een paar kinderen zwemkleding scoren, dan is dat ook geregeld.
Op tijd naar bed!

• 08 November 2015 - 16:10

Sandra:

Hoi Tine,

Op de foto's is het inderdaad te zien dat
    de kinderen genieten van het zwem uitje.
    Heerlijk gevoel dat je dat voor die kinderen
    kunt waarmaken.

Op naar de volgende blog.