Pechvogels - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu Pechvogels - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tine Volkering - WaarBenJij.nu

Pechvogels

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

06 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Vanmorgen (5-11) zijn we eerst naar kinderhuis Betheljada gegaan waar Hans de afmetingen van de zandbak gemeten heeft. Hij wil proberen een stellage te maken om de zandbak omhoog te brengen zodat hij in de regentijd niet vol loopt met water.
Daarna onze excursie voor morgen betaald, zwemkleding voor de kinderen gekocht en ons laten informeren over de sportschoenen voor de kinderen van mama Joyce.
Pechvogels gezien, wat jammer, zoveel mooie vogels in een hok, zie foto!
Terug naar ons huisje en op de fiets met een tas kleding, pennen en gordijnen naar kinderhuis "Mijn Zorg" gefietst.
De gordijnen zijn voor het door de JAfoundation te bouwen nieuwe huis.
Daar werden we hartelijk ontvangen door mevrouw Dams, de kinderen kwamen gedag zeggen en kwamen er bij zitten. Ze zijn groot geworden en leuk om ze allemaal weer terug te zien.
De tas met spullen werd uitgepakt, één voor één bewonderd en een naam van een kindje genoemd die het zou passen. Al met al waren ze er heel blij mee.
Nog even bij de baby’s gekeken, volgende week ga ik helpen badderen…..gezellig!
Teruggefietst naar huis en onderweg Roti gekocht om thuis op te eten.
Het is weer een heel warme dag, 38 graden!
Mijn zonnebloemen water gegeven die ik bij het huis gezaaid had, wie weet zie ik ze voor mijn vertrek nog boven de grond komen.

  • 06 November 2015 - 23:24

    Jack Vrins:

    Hoi Tine en Hans,
    Het blijft leuk om jullie verhalen te lezen en dat jullie het daar zo goed doen.
    Liefs Jack

  • 06 November 2015 - 23:49

    Etty:

    Na het lezen van jouw verhaal begint het toch ook weer te kriebelen bij mij. Het was zeker wel heel bijzonder om bij Mijn Zorg jouw drenkeling weer terug te zien?!
    Jullie zijn super goed bezig, chapeau!

  • 08 November 2015 - 16:20

    Sandra:

    Hoi hoi,

    Ziet er leuk uit Tine op de fiets en dat met 38 graden.
    Weer leuke foto's.
    Blijft leuk/interessant om jullie te volgen.

    Grts. Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tine

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 20120

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 22 November 2015

Suriname deel twee

28 Oktober 2014 - 26 November 2014

Suriname

Landen bezocht: